مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 10:222022-09-29سياسي

رییس بنیادشهید: مصوبات ریاست جمهوری در بنیاد شهید پیگیری می شود


یکی از برنامه های اولویت دار بنیاد شهید پیگیری مصوبات ریاست جمهوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سیدامیرحسین قاصی زاده هاشمی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: دولت سیزدهم همواره به ارتباط مستقیم با مردم تاکید داشته است؛ در همین راستان مسوولین در بنیاد شهید نیز به منظور شنیدن مشکلات و دغدغه های خانواده های شهدا بین آنها حضور یافته است.

وی با بیان اینکه خانواده های شهدا دلسوزان واقعی نظام اسلامی هستند افزود: سفرهای استانی این امکان را فراهم می کند تا مشکلات و دغدغه های ایثارگران از نزدیک بررسی شود.

رییس بنیادشهید و امور ایثارگران از ایجاد میز خدمت در استان ها خبر داد و بیان کرد: این اقدام در راستای تکریم و آشنایی با مطالبات خانواده شهدا صورت می گیرد.

قاصی زاده هاشمی ادامه داد: حقوق والدین شهدا در سال جاری از 3 میلیون و 600 هزار تومان به 5 میلیون و 600 هزار تومان افزایش داشته که نشان می دهد 70 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه بودجه سازمان نیز از 30 هزار میلیارد به 50 هزار میلیارد افزایش پیدا کرده است، اضافه کرد: تصویب 17 آیین نامه یکی دیگر از اقدامات سازمان بوده که آیین نامه سهمیه کنکور یکی از آنهاست که به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیادشهید: مصوبات ریاست جمهوری در بنیاد شهید پیگیری می شود

رییس بنیادشهید: مصوبات ریاست جمهوری در بنیاد شهید پیگیری می شود