مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 07:472022-09-29سياسي

با 73 موشک محل استقرار تروریست ها را منهدم کردیم


تاکنون 73 فروند موشک بالستیک زمین به زمین و ده ها فروند پهپاد انهدامی به طور دقیق به مواضع و اهداف موردنظر در محل استقرار و فعالیت تروریست ها اصابت و منجر به انهدام کامل آن ها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ پاسدار محمدپاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرکز هدایت عملیات ضد تروریست های ضدایرانی مستقر در اقلیم شمال عراق با اشاره به عملیات امروز رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: در این عملیات که در عمق اقلیم شمال عراق مورد اصابت قرار گرفت تاکنون 73 فروند موشک بالستیک زمین به زمین و ده ها فروند پهپاد انهدامی به طور دقیق به مواضع و اهداف مورد نظر در محل استقرار و فعالیت تروریست ها اصابت و منجر به انهدام کامل آن ها شده است.

وی افزود: در مرحله جدید عملیات این اهداف که در 42 نقطه پراکنده و در مواردی از همدیگر 400 کیلومتر فاصله داشته اند به طور قطعی متعلق به گروهک های تروریستی ضد ایرانی بوده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان با اشاره به لزوم تصمیم گیری مقامات اقلیم شمال عراق برای جمع آوری بساط گروهک های تروریستی ضد انقلاب و توطئه گر علیه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: عملیات رزمندگان اسلام تا خلع سلاح کامل گروهک های ضد انقلاب و تروریستی تجزیه طلب لانه کرده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با 73 موشک محل استقرار تروریست ها را منهدم کردیم

با 73 موشک محل استقرار تروریست ها را منهدم کردیم