مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 07:022022-09-29سياسي

دستپاچگی برای استحصال آب های ژرف برای چیست؟


رییس سازمان محیط زیست در موضع گیری اخیرش درباره استحصال آبهای ژرف گفته است: با استحصال این منابع برای تامین آب شرب مشکلی نداشته و رییس سازمان مدیریت بحران کشور نیز این منابع را راه حلی برای تامین آب مناطق کم آب دانسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار محیط زیست فارس، تیرماه سال 1395 پیشنهاد طرح استفاده از آب های ژرف در تعریف شد تا بر اساس آن تمام جوانب برداشت یا عدم برداشت از این منابع آبی مورد پژوهش و بررسی قرار گیرد.

اخیرا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرده که با حفر 3 چاه این پروژه تحقیقاتی منتج به شناسایی منابع آبی جدید در استان سیستان و بلوچستان و استحصال آب شده است.

برداشت از 3 چاه آزمایشی بود پس از اعلام این نتایج، علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست در پاسخ به سوال فارس درباره اینکه آیا انجام این پروژه با موافقت سازمان محیط زیست بوده و موضع وی چیست، برداشت آب های ژرف در سیستان و بلوچستان را آزمایشی دانست و گفت: معاونت علمی و فناوری باید گزارشی از این طرح به محیط زیست ارائه دهد.

اما چند روز پیش سلاجقه در حاشیه یک نشست علمی و تخصصی با اشاره به اینکه موضوع آب های ژرف برای ما همچنان ناشناخته است، گفته است: در خصوص چاه های با عمق تا 250 متر به عنوان چاه های عمیق با توجه به اینکه نیمرخ عمقی چاه موجود است از لحاظ لایه های زمین شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستپاچگی برای استحصال آب های ژرف برای چیست؟

دستپاچگی برای استحصال آب های ژرف برای چیست؟