مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 04:022022-09-29سياسي

لزوم بررسی نقش هنر و جایگاه آن در تبیین مسیر عاشورایی و خط سرخ شهادت


در طول تاریخ هیچ زمانی را سراغ نداریم که بتوان به نقش هنر و جایگاه ارزنده آن در تبیین مسیر عاشورایی و خط سرخ شهادت پی برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید محمود حسینی پور شب گذشته در آیین اختتامیه اشکواره فرهنگی و هنری حسینی در این شهرستان، اظهار کرد: هنر همیشه ارزشمند و شاخص است می تواند با زبان گویای خود گره‎گشا باشد.

وی افزود: در طول تاریخ تاکنون هیچ زمانی به اندازه عصر حاضر سراغ نداریم که بتوان به نقش هنر و جایگاه ارزنده آن در تبیین مسیر عاشورایی و خط سرخ شهادت پی برد.

استاندار مازندران تصریح کرد: امروزه هنرمندان بزرگی از کشورمان ایران در مسیر تبیین عاشورا توانستند نقش برجسته‎ای در جهان اسلام و خارج آن ایفا کنند.

وی با اعلام اینکه آثار هنری توانست زبان جدیدی برای تبیین خط عاشورا ترسیم کند، ادامه داد: کسانی که در این مسیر از نسل جوان و حسینی شاهد ارائه هنرهای مختلف بودیم همچنین جشنواره ها و اشکواره ها می تواند در شکوفایی استعدادهای جدیدتر و معرفی چهره های هنری کشور نقش مؤثر داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره های مؤثر فرهنگی و هنری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، یادآور شد: استقبال پرشور و کم نظیر هنرمندان رشته های مختلف در پنجمین دوره رویداد مهم اشکواره هنری و مذهبی حسینی می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بررسی نقش هنر و جایگاه آن در تبیین مسیر عاشورایی و خط سرخ شهادت

لزوم بررسی نقش هنر و جایگاه آن در تبیین مسیر عاشورایی و خط سرخ شهادت