مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 15:322022-09-28سياسي

آشوبگران فرزندان داعش هستند/ اجازه ندهیم جامعه از مدار خردورزی خارج شود


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حوادث اخیر گفت: اجازه ندهیم جامعه از مدار خردورزی و عقلانیت خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، یادواره خبیث مورد تاخت و تاز قرار گیرد و نیمی از جمعیتش از بین برود.

آیت الله حسینی ادامه داد: ایران در دوره پهلوی به لحاظ علمی، فرهنگی سیاسی و اقتصادی تحقیر شد و به جای آنکه مردم حکومت کنند آمریکا و انگلیس حکومت کردند و نهایت تحقیر یک ملت آن است که بیگانگان در راس آن باشند مردم در چنین کشوری چه وضعی دارند و چه می کشند؟ وی عنوان کرد: پهلوی شمشیر روی گلو و سینه اسلام گذاشته بود و در این شرایط که کشور تحقیر شده بود و اسلام در معرض خطر بود امام خمینی(ره) به داد اسلام و ایران رسید.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمنان در همان اوایل انقلاب دست به ترور، فتنه و جنگ زدند و شرایط سختی بر کشور تحمیل کردند در آن شرایط جوانان ما ایستادگی کردند و علی رغم اینکه تمام کشورها به لحاظ اطلاعات و تجهیزات در خدمت صدام بودند اما نتیجه جنگ چه شد؟ به لطف خداوند پایان جنگ آن چیزی که صدام و هم پیمانانش می خواستند نشد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چهار دهه از عمر انقلاب می گذرد و امروز دشمن به قدرت ایران اسلامی پی برده است به همین جهت به بهانه های مختلف تلاش می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوبگران فرزندان داعش هستند/ اجازه ندهیم جامعه از مدار خردورزی خارج شود

آشوبگران فرزندان داعش هستند/ اجازه ندهیم جامعه از مدار خردورزی خارج شود