مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 14:422022-09-28سياسي

آغاز نشست پارلمان عراق برای بررسی استعفای محمد الحلبوسی


آغاز نشست پارلمان عراق برای بررسی استعفای محمد الحلبوسی - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لحظاتی پیش، اداره اطلاع رسانی پارلمان عراق، از آغاز نشست پارلمان با حضور 203 نماینده به ریاست شاخوان عبدالله نائب رییس دوم پارلمان خبر داد.

بررسی درخواست استعفای محمد الحلبوسی رییس پارلمان و انتخاب نائب رییس اول پارلمان به جای حاکم الزاملی از جریان صدر که به همراه سایر نمایندگان این جریان از پارلمان استعفا کرده، در دستور کار نشست امروز است.

  نشست امروز پارلمان عراق تحت تدابیر امنیتی شدید برگزار شد.

سرلشکر ستاد احمد سلیم فرمانده عملیات بغداد، امروز پیش از برگزاری نشست پارلمان، از جزییات طرح استقرار نیروهای امنیتی در پایتخت عراق خبر داد.

وی در گفت وگو با خبرگزاری رسمی عراق (واع)، تصریح کرد: کلیه پل ها در پایتخت به استثنای پل های السنک و الجمهوریه ، باز است و در خصوص سایر پلها نیز بازرسی و کنترل امنیتی حرکت خودروها و وسایل نقلیه وجود دارد.

فرمانده عملیات بغداد توضیح داد که طی دو روز گذشته، میدان های التحریر و النسور در پایتخت شاهد تظاهرات هایی بوده و به همین دلیل، یگان های امنیتی طبق برنامه برای تامین امنیت جاده ها و مناطق مختلف بغداد، مستقر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نشست پارلمان عراق برای بررسی استعفای محمد الحلبوسی

آغاز نشست پارلمان عراق برای بررسی استعفای محمد الحلبوسی