مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 16:022022-09-27سياسي

دومین کنگره 8000 شهید گیلان برگزار می شود/برگزاری 4 پیش کنگره در استان گیلان


رییس ستاد کنگره شهدای گیلان با اشاره به آغاز برنامه های دومین کنگره شهدای گیلان از مردادماه امسال به مدت 18 ماه، گفت: اردیبهشت 1403 دومین کنگره شهدای گیلان را برگزار خواهیم کرد که با چهار پیش کنگره شهدای دانشجو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ غلامرضا ملک علیپور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گیلان یکی از استان های برجسته در حوزه ایثار و شهادت است، اظهار کرد: نهضت جنگل به رهبری شهید میرزا کوچک جنگلی که مینیاتوری از جمهوری اسلامی است، در گیلان تشکیل شد.

وی گیلان را یکی از استان های مجاهد در دوران دفاع مقدس دانست و گفت:با توجه به فاصله زیاد از جبهه ها تهدید خاصی متوجه گیلان نبود، اما 121 هزار رزمنده دوران دفاع مقدس داریم که براساس شاخص جمعیتی، جزو پنج استان اول در اعزام رزمندگان هستیم.

رییس ستاد کنگره شهدای گیلان با اشاره به جمعیت 2.

9 درصدی استان گیلان در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: گیلان با هشت هزار شهید 3.

7 درصد جمعیت شهدا را به خود اختصاص داده است؛ همچنین 22 هزار جانباز و 2700 آزاده داریم که از این حیث جزو شش استان اول کشور هستیم.

ملک علیپور نقش رزمندگان گیلانی در بسیاری از عملیات های دوران دفاع مقدس به ویژه کربلای2، 4 و 5 و نصر و و سرود، چاپ 80 عنوان کتاب فاخر و… از دیگر برنامه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنگره 8000 شهید گیلان برگزار می شود/برگزاری 4 پیش کنگره در استان گیلان

دومین کنگره 8000 شهید گیلان برگزار می شود/برگزاری 4 پیش کنگره در استان گیلان