مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 18:072022-09-26دانش

نتایج دوره های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد


رییس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی پذیرش دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال 1401خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموز کشور، مهر ماه سال 1401خبر داد.

وی افزود: در پذیرش بر اساس معدل کل دیپلم دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای امسال از تعداد 73 هزار و 870 داوطلب شرکت کننده، تعداد 49 هزار و 474 داوطلب مرد و تعداد 24 هزار و 396 داوطلب زن نام نویسی کردند.

معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری افزود: در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای مجموعا تعداد 72 هزار و 65 نفر پذیرفته شده اند که از این تعداد 23 هزار و 820 داوطلب زن و تعداد 48 هزار و 245 داوطلب مرد پذیرش شدند.

پورعباس در خاتمه یادآور شد:  پذیرفته شدگان لازم است برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام و انتخاب واحد از روز شنبه 9 مهر ماه به سامانه جامع آموزشی هم آوا دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی http://edu.

uast.

ac.

ir مراجعه و در روزهای تعیین شده با در دست داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه منتشره درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و با توجه به نشانی تعیین شده در جدول شماره (5) دفترچه راهنمای پذیرش و اصلاحیه مربوط، به مرکز محل قبولی خود مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج دوره های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

نتایج دوره های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد