مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 16:482022-09-26دانش

موافقت با میهمانی و نقل و انتقال قریب به 5 هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید


مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به منظور میهمانی و نقل و انتقال دانشجویان، با درخواست قریب به 5 هزار دانشجو موافقت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم ابوالفضل دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای سال تحصیلی جدید، 12 هزار و 592 درخواست برای میهمانی و نقل و انتقال توسط دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و دکتری حرفه ای در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی وزارت عتف در سامانه سجاد ثبت شده بود که در نهایت با درخواست 4 هزار و 863 نفر موافقت نهایی بعمل آمد.

دانشور افزود: فرایند ثبت درخواست های میهمانی و نقل و انتقال دانشجویان برای سال تحصیلی جدید در سامانه سجاد از اردیبهشت ماه سال جاری شروع شد و پس از اتمام مهلت دانشجویان برای ثبت درخواست، دانشگاه های مبدا شروع به بررسی درخواست ها کردند و از مجموع کل درخواست های ثبت شده با 7 هزار و 805 درخواست موافقت شد.

وی ادامه داد: دانشگاه های مقصد نیز در بازه زمانی قانونی که در اختیار داشتند از مجموع درخواست هایی که دانشگاه های مبدا با آن ها موافقت کرده بودند؛ با 4 هزار و 863 درخواست جهت پذیرش، میهمانی و نقل و انتقال موافقت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با میهمانی و نقل و انتقال قریب به 5 هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید

موافقت با میهمانی و نقل و انتقال قریب به 5 هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید