مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 14:422022-09-26سياسي

احداث مسکن محرومان با همکاری کمیته امداد هدفگذاری می شود


استاندار اردبیل با اشاره به تلاش جهت خانه دار کردن اقشار ضعیف جامعه، بر همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) برای هدفگذاری اجرای پروژه مسکن محرومان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در نشست با قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اظهار کرد: با توجه به مشکل مسکن محرومان و تلاش جهت خانه دار کردن اقشار ضعیف جامعه، همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) برای هدفگذاری اجرای پروژه مسکن محرومان یک ضرورت است.

آمادگی دولت برای مساعدت به خانه دار کردن اقشار نیازمند وی افزود: با تأمین زمین دولتی به صورت رایگان و اختصاص تسهیلات با کم ترین قیمت، می توان نسبت به خانه دار کردن اقشار نیازمند فاقد مسکن اقدام کرد.

استاندار اردبیل ادامه داد: در این راستا احداث واحدهای مسکونی با تعداد طبقات کم تر، با هزینه پایین تری نسبت به واحدهای مسکونی با طبقات بالا ممکن بوده و در صورت همکاری و تأمین مقدمات، این موضوع تا پایان دولت امکان پذیر است.

عاملی بیان کرد: کمیته امداد در خصوص ارائه خدمات خالصانه و موثر به اقشار نیازمند دارای جایگاه خاصی است و این فعالیت ها موجب عاقبت به خیری در دنیا و روسفیدی در آخرت می شود چراکه رفع گرفتاری های مردم معامله با خدا بوده و خیر آن در دنیا و آخرت نازل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مسکن محرومان با همکاری کمیته امداد هدفگذاری می شود

احداث مسکن محرومان با همکاری کمیته امداد هدفگذاری می شود