مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 12:072022-09-26دانش

جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی فنی و حرفه ای اعلام شد


جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون کاردانی ویژه (دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) در سال 1401 اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نتایج نهایی پذیرفته شدگان نهایی آزمون کاردانی ویژه (دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) در سال 1401 اعم از رشته های تحصیلی با آزمون یا رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی در سایت سازمان سنجش به نشانی www.

sanjesh.

org منتشر شده است.

پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی لازم است برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) در تاریخ 6 مهر 1401 به سایت دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی www.

tvu.

ac.

ir یا موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

با توجه به اعلام مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، امکان ارائه کارنامه و سوابق فارغ التحصیلی برای پذیرفته شدگان برای ثبت نام در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی اعلام می شود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیل خود مراجعه، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تأیید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری کنند.

دانشگاه های محل پذیرش، ترتیبی اتخاذ کنند که براساس مدارک ارسالی به شیوه الکترونیکی، شرایط ثبت نام پذیرفته شدگان را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی فنی و حرفه ای اعلام شد

جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی فنی و حرفه ای اعلام شد