مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 11:172022-09-26دانش

برگزاری بزرگترین رویداد «بهم رسانی عرضه و تقاضای فناوری» در آذربایجان غربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، جواد نوری نیا، رییس پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی از برگزاری بزرگترین رویداد بهم رسانی عرضه و تقاضای فناوری در استان با عنوان (تانا) توسط پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و با همکاری شتابدهنده آرکاپ .

- برگزاری بزرگترین رویداد بهم رسانی عرضه و تقاضای فناوری در آذربایجان غربی رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از برگزاری بزرگترین رویداد بهم رسانی عرضه و تقاضای فناوری استان با عنوان (تانا) با همکاری شتابدهنده آرکاپ در 28 مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، جواد نوری نیا، رییس پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی از برگزاری بزرگترین رویداد بهم رسانی عرضه و تقاضای فناوری در استان با عنوان (تانا) توسط پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و با همکاری شتابدهنده آرکاپ در 28 مهر ماه سال جاری خبر داد.

نوری نیا با اشاره به همکاری دستگاه های اجرایی، مراکز علمی و دانشگاهی برای برگزاری این رویداد، اظهار کرد: تانا از اختصار توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها گرفته شده است و به عنوان مجموعه ای از اقدامات تعریف می شود که با حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف، سیاست گذاری و راهبری ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان ها و برنامه ریزی و اجرای پارک های عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگترین رویداد «بهم رسانی عرضه و تقاضای فناوری» در آذربایجان غربی

برگزاری بزرگترین رویداد «بهم رسانی عرضه و تقاضای فناوری» در آذربایجان غربی