مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 10:372022-09-26دانش

چرا مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی سقوط کرد؟


این سازمان مملو شد از کارشناسان استخدامی که تنها از سد بخش عمومی گذشته بودند و هیچ آشنایی با مرمت و سازمان نداشتند و ادارات کل هم برای جذب آن ها اجبار داشتند.

- یک کارشناس مرمت معتقد است: اساتیدی که تنها با رانت هیأت علمی شده بودند و از همان ابتدا به دنبال ادغام و استخدام در دانشگاه های سراسری بودند، مرکز آموزش عالی را رو به سقوط بردند و به همین اندازه سازمان میراث فرهنگی از بدنه کارشناسی بی بهره شد.

امین محمودزاده مدرس دانشگاه در رشته مرمت که فارغ التحصیل مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی است، درباره ماهیت این مرکز به ایسنا گفت: مرکز آموزش میراث از نظر سطح آموزش از تمامی دانشگاها و گروه های مرمت بالاتر بود.

به طوری که فارغ التحصیلان کارشناسی مرمت بنای این مرکز را در کارشناسی ارشد از دیگر دانشجویان جدا می کردند، چون اساتید مرکز از نظر تجربه و علم، برترین های کشور بودند.

در واقع مرکز آموزش شروعی بود برای پیاده سازی تجربیات بومی و ادغام آن با تجربیات جهانی که از هر نظر بهترین اتفاق بود.

او اضافه کرد: با وجود این که دوره اول همه بورسیه سازمان میراث فرهنگی بودند اما هیچ کدام به صورت بورس استخدام نشدند و تمام کسانی که جذب سازمان یا پژوهشکده میراث فرهنگی شدند یا در آزمون استخدامی کشوری شرکت کردند و یا با توصیه نامه (رانتی که به اعض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی سقوط کرد؟

چرا مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی سقوط کرد؟