مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 20:422022-09-25سياسي

استاندار مرکزی: وقایع اخیر ناشی از کینه دشمنان نسبت به بالندگی انقلاب است


وقایع اخیر ناشی از خباثت و کینه دشمنان نسبت به رشد و بالندگی انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مخلص الائمه استاندار مرکزی و رییس شورای تامین استان در حاشیه مراسم عزاداری و راهپیمایی امت رسول الله در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر در جمع خبرنگاران گفت: وقایع اخیر ناشی از خباثت و کینه دشمنان نسبت به رشد و بالندگی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: نظم و امنیت عمومی در استان برقرار است و پاره ای ناآرامی ها و اغتشاشات محدود در سطح استان با همدلی نهادهای عضو شورای تأمین و همراهی مؤثر مردم دفع شده است.

رییس شورای تأمین استان مرکزی این وقایع را ناشی از خباثت ذاتی دشمنان و بی قراری و کینه آنان نسبت به رشد و بالندگی انقلاب اسلامی دانست و اشاره کرد: معترضین خیلی زود صف خود را از آشوب گران جدا کردند و انصافا توده مردم مثل همیشه جلوتر از برخی خواص حرکت کردند و انزجار خود را از تخریب کنندگان اعلام نمودند.

مخلص الائمه تصریح کرد: همسو شدن گروهک های تروریستی و ضدانقلاب خارج نشین و اراذل سیاسی بی بصیرت پشت منقل نشین و اوباش سابقه دار یک امر روشن و در عین حال طبیعی است که هر از چند گاه ظاهر می شود.

 وی افزود: اراذل سیاسی و بعضی سلبریتی های فاسد خیلی تلاش کردند بر موج هیجانات و احساسات برخی نوجوانان و فرزندان عزیز ما سوار شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: وقایع اخیر ناشی از کینه دشمنان نسبت به بالندگی انقلاب است

استاندار مرکزی: وقایع اخیر ناشی از کینه دشمنان نسبت به بالندگی انقلاب است