مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 12:372022-09-25سياسي

بصیرت و هوشیاری قدرت نرم ملت ایران در برابر جنگ شناختی دشمن


به گفته نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه دشمنان به این باور رسیدند که اگر این ملت در این راه مستمر بایستند، آنان نابود خواهند شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت آیت الله رسول فلاحتی در اجتماع امت رسول الله (ص) امام حسنی ها در مصلای این شهر با تسلیت ایام سوگواری پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا علیه السلام اظهار کرد: معرفت، بصیرت دو بال مهم تاریخ اسلام است که مسلمانان با این دو بال ارزشمند به دفاع از قرآن و سنت پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) می پردازند.

وی با بیان اینکه هرجا مسلمانان نتوانستند مدافعان حقیقی اسلام در تاریخ باشند دلیلش این بود که در بصیرت دچار آسیب شدند، گفت: عمل صالح بازوی تکمیل کننده ایمان است، ایمان توأم با عمل صالح نمود پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه لقمه حلال اثر مستقیمی در پذیرش حق دارد و لقمه حرام  تقابل با حق را در پی دارد، افزود: امربه معروف، نهی ازمنکر، تحمل در سختی ها، حضور به موقع در میدان از بخش های مهم جهاد است.

وی با بیان اینکه در سایه انقلاب اسلامی و شاگردپروری امام خمینی (ره) مردمانی بصیر و اهل معرفت پرورش یافت، خاطرنشان کرد: دشمنان به این باور رسیدند که اگر این ملت در این راه مستمر بایستند، آنان نابود خواهند شد؛ بنابراین میلیاردها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت و هوشیاری قدرت نرم ملت ایران در برابر جنگ شناختی دشمن

بصیرت و هوشیاری قدرت نرم ملت ایران در برابر جنگ شناختی دشمن