مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 10:522022-09-25سياسي

طلب حلالیت شهید نیکبخت از همسر خود


در وصیت نامه شهید «مهدی نیک بخت» به همسر خود این چنین آمده است: در دوران زندگی محدود متأهلی، همسرم اگر نتوانستم برایت آن چنان که آرزویت بوده باشم از شما طلب بخشش و در صورت شهادت سلامتی و صبر را از درگاه احدیت خواستارم.

- به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شهید مهدی نیک بخت فرزند حسین در سال 1339 در زابل چشم به جهان گشود.

وی در تاریخ بیست و سوم مرداد ماه 1361، ساعت 4:10 که مصادف است با 22 رمضان در حمله رمضان در حمل کوشک شلمچه به درجه عظیم شهادت نائل آمد.

سخنی از دوست و همرزم شهید مهدی نیک بخت که شدن زمین گیر شده بودند و ناله ها به آسمان می رفت صحبت هایی به عنوان وصیت به یکدیگر رد و بدل می کردیم که اگر افتخار شهادت نصیب هر یک از ما دو نفر بشود نفر بعدی صحبت های شفاهی را به صورت عمل درآورده و وصیتمان را به بازماندگان برساند! با یکدیگر گفته بودیم تا من و امثال من به جبهه ها نرویم و به پیام امام لبیک نگوییم نه تنها از ایران و ایرانی اثری نمی ماند بلکه در دنیا از اسلام واقعی اثری نخواهد ماند و من با اطلاع کامل از جنگ به طور داوطلب اعزام به جبهه را یک فریضه واجب می دانستم و به این واجب باید عمل کنم.

در ادامه وصیت نامه این شهید والامقام را می خوانید؛ بسم الله الرحمن الرحیم من شهادت را در جبهه یک افتخار می دانم برای خود و خانواده ام و از خداوند برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب حلالیت شهید نیکبخت از همسر خود

طلب حلالیت شهید نیکبخت از همسر خود