مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 09:172022-09-25سياسي

هند و پرتغال هم خواستار اصلاح ساختار شورای امنیت شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری تاس، «سوبرامانیام جایشانکار» وزیر امور خارجه هند در جریان سخنرانی سالانه خود در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد که ساختار شورای امنیت کنونی تاریخ مصرف گذشته و غیر مؤثر شده و در این شرایط اصلاح .

- هند و پرتغال به جمع کشورهای درخواست کننده برای اصلاح ساختار شورای امنیت پیوستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری تاس، سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند در جریان سخنرانی سالانه خود در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد که ساختار شورای امنیت کنونی تاریخ مصرف گذشته و غیر مؤثر شده و در این شرایط اصلاح ساختار شورای امنیت از حمایت زیاد اعضای سازمان ملل متحد برخوردار است.

جایشانکار تأکید کرد: در نشست های شورای امنیت، دیگر قاره ها و مناطق از حق رأی گیری در نشست هایی که آینده آنها را مورد بررسی قرار می گیرد، محروم می شوند.

این مقام هندی افزود: هند به نوبه خود آمادگی دارد، در این باره، مسؤولیت بزرگی را برعهده بگیرد و آنچه ما خواستار آن هستیم مذاکرات جدی و صادقانه در مورد این موضوع مهم است.

از سوی دیگر، آنتونیو کاستا ، نخست وزیر پرتغال نیز خواستار اصلاحات در شورای امنیت و گنجاندن هند و برزیل در این نهاد سازمان ملل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هند و پرتغال هم خواستار اصلاح ساختار شورای امنیت شدند

هند و پرتغال هم خواستار اصلاح ساختار شورای امنیت شدند