مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 09:072022-09-25سياسي

تلاش دشمن برای ایجاد شکاف بین امت، امامت و مکتب


دشمن تلاش دارد ارتباط بین سه عنصر امت،امامت و مکتب را از بین ببرد و برای مردم بدبینی، وحشت و اختلاف ایجاد کند تا با رسانه هایشان تعداد محدودی از افراد را به نام کل مردم معرفی کند.

- محسن نصری، کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه سه عنصر امت، امامت و مکتب باعث پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، ماندگاری آن ها و خنثی کردن توطئه ها شده است، اظهار داشت: ارزش های مکتب اسلام، امامت و رهبری و حضور و حماسه مردم، اقتداری ایجاد کرده که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، این مکتب را پیش برده است.

وی با یادآوری اینکه در برابر پیشرفت انقلاب اسلامی دشمنان در تلاش اند اقداماتی را انجام دهند، تصریح کرد:دشمن تلاش دارد ارتباط بین سه عنصر مذکور و حماسه انقلاب اسلامی را از بین ببرد و برای مردم بدبینی، وحشت و اختلاف ایجاد کند تا با رسانه هایشان تعداد محدودی از افراد را به نام کل مردم معرفی کند.

نصری با اشاره به اقدامات انجام شده توسط آشوب گران در روزهای گذشته بیان داشت: اقدامات انجام شده نشان می دهد دشمنان مان در طول 43 سال گذشته از امت، امامت و مکتب عصبانی و با اسلام و قرآن دشمن اند و در این مسیر با هدایت بیگانگان، دلار آمریکا، پوند انگلستان و اسلحه های آن ها تلاش کردند با پیشرفت انقلاب اسلامی مقابله کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن برای ایجاد شکاف بین امت، امامت و مکتب

تلاش دشمن برای ایجاد شکاف بین امت، امامت و مکتب