مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 08:422022-09-25سياسي

حسین شریعتمداری: آقایان مدعی قتل مهسا امینی امروز شریک جرم اند


مدیرمسئول کیهان با انتقاد از عملکرد اصلاح طلبان در فوت مهسا امینی و حواشی آن گفت: این آقایان قبل از روشن شدن ماجرا و بدون این که از آن اطلاع داشته باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس: حسین شریعتمداری، مدیر مسؤول آتش بزنند و آدم بکشند؛ چون این واکنش را نمی توان عکس العملی نسبت به آن ماجرا قلمداد کرد.

وی چنین رخدادهایی را به عملکرد داعش تشبیه کرد و گفت: کسانی به صحنه آمدند و به این موضوع اعتراض داشتند که اصلاً به سابقه آن ها نمی خورد.

شریعتمداری ادامه داد: کومله و منافقین حقیرتر از آن اند که ماجرایی این چنین را سامان دهند و معتقدم این کار به دست سرویس های اطلاعاتی بیگانه است.

حال در تبلیغات خود این مسئله را به حساب خود می گذارند و اعلام می کنند در داخل کشور دارای [پایگاهی هستند]؛ درحالی که ما این ها را می شناسیم و شواهد هم موجود است که ماجرا بالاتری است.

مدیرمسئول کیهان در مصاحبه با اسراییل که مدعی شد به عنوان اولین موضع گیری به این ماجرا اعتراض کرده و خواستار اعتراض مردم شده است، افزود: شما ببینید اسراییل در میان مردم ما چه جایگاهی دارد؟! شریعتمداری از موضع گیری بایدن و دیگر مقامات امریکایی سخن گفت و ادامه داد: ما با جریانی روبه رو هستیم که در پی اغتشاش و حتی قتل مردم ایران و هراس آفرینی در جامعه ماست؛ ولی معتقدم باید روشنگری و تبیین صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین شریعتمداری: آقایان مدعی قتل مهسا امینی امروز شریک جرم اند

حسین شریعتمداری: آقایان مدعی قتل مهسا امینی امروز شریک جرم اند