مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 07:522022-09-25سياسي

لزوم استفاده بهینه از ظرفیت آذربایجان غربی در تفاهم نامه بین ایران و ترکیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با فهیم چتین، سرکنسول کشور ترکیه اظهار داشت: امیدوارم حضور شما روابط بین استان آذربایجان غربی و ترکیه را افزایش دهد و روابط  2کشور ایران و ترکیه، همواره روابط این کشورها برادر و در کمال صفا، صلح و صمیمیت بوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به تفاهم نامه 30 میلیارد دلاری بین 2 کشور ایران و ترکیه، یادآور شد: استان آذربایجان غربی می تواند در این تفاهم، نقش به سزایی داشته باشد و باید از ظرفیت این استان نهایت استفاده را برد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: بدون شک آذربایجان غربی و استان های مرزی ترکیه می توانند در تحقق اهداف و برنامه های اقتصادی  2 کشور، نقش جدی ایفا کنند.

وی همچنین به افزایش همکاری های فرهنگی ما بین  2 کشور تاکید کرد و گفت: ما همواره در کنار برادران مسلمان خود در ترکیه بوده و آمادگی لازم برای اعزام مبلغ و گسترش فعالیت های دینی و فرهنگی در کشور ترکیه را داریم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به فعالیت پایانه مرزی تمرچین در ایام اربعین حسینی، گفت: پایانه مرزی تمرچین در اربعین حسینی به روی دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باز شد و این پایانه توانست نقش به سزایی در سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده بهینه از ظرفیت آذربایجان غربی در تفاهم نامه بین ایران و ترکیه

لزوم استفاده بهینه از ظرفیت آذربایجان غربی در تفاهم نامه بین ایران و ترکیه