مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 00:422022-09-24سياسي

روایت رییس کمیسیون امنیت ملی از پاسخ رییسی به حامل پیام آمریکا در نیویورک


رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه رییس جمهور فرانسه در نیویورک حامل پیام آمریکا برای ملاقات دو جانبه با ایران بود، گفت: آقای رییسی در پاسخ به مکرون گفت که آیا ما از ملاقات های دوجانبه قبلی سودی بردیم؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، وحید جلیل زاده رییس کمیسون امنیت ملی که در سفر رییس جمهور به نیویورک، هیات ایرانی را همراهی می کرد، امشب در برنامه صف اول شبکه یک با اشاره به دیدارهای رییس جمهور کشورمان در نیویورک با سران کشورهای مختلف گفت: مکرون، رییس جمهور خانم امینی تماس گرفته تعجب کردند و فکر نمی کردند رییس جمهور تا این حد پیگیر موضوع باشد.

این نماینده مجلس در باره حوادث اخیر هم گفت: فوت خانم امینی اتفاق تلخی بود و از همان لحظه اول مسئولان مختلف پیگیر موضوع شدند، رییس جمهور در ازبکستان بود که دستور پیگیری داد.

رییس مجلس، کمیسیون داخلی کشور را مامور رسیدگی به موضوع کرد و پیگیری ها در بخش های مختلف آغاز شد که اینها بسیار قابل توجه است.

وی تصریح کرد: بعد از فوت خانم امینی ابتدا در سقز تجمعی صورت گرفت و مطالبه اصلی مردم رسیدگی دقیق به پرونده خانم امینی بود که خواسته به حقی هم بود.

اما در ادامه اتفاقاتی رخ داد که نشان داد برخی جریانات به دنبال چیزی غیر از موضوع خانم امینی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رییس کمیسیون امنیت ملی از پاسخ رییسی به حامل پیام آمریکا در نیویورک

روایت رییس کمیسیون امنیت ملی از پاسخ رییسی به حامل پیام آمریکا در نیویورک