مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 22:522022-09-24سياسي

تعیین تکلیف اتوبوس های ارسالی به قزوین


عضو شورای شهر رشت با انتقاد از عدم پیگیری پیرامون وضعیت اتوبوس های ارسالی رشت به قزوین گفت: متأسفانه تعدادی از این اتوبوس ها هنوز تعیین تکلیف نشده و در شهر قزوین باقی مانده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت رییس شورای اسلامی شهر رشت امشب در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تسلیت سالروز ارتحال پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: با تأمل و تعمق در زندگی این پیامبر عظیم الشأن اسلام یقیناً می توانیم در زندگی در مسیر حق و راستی قرار بگیریم و یکی از مباحثی که ایشان به آن تأکید فراوان داشتند حفظ اتحاد و برادری در بین مسلمانان و دوری از نفاق و دشمنی است.

محمدحسین واثق کارگرنیا به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یادآوری روزهای هشت سال دفاع مقدس، غرور ملی را در جان همه عاشقان ایران اسلامی زنده می کند و به واقع ملتی که با اطاعت پذیری از ولایت برای ادای تکلیف در برابر دشمن ایستادگی می کنند یقیناً به پیروزی بزرگ و غروری بی پایان دست خواهند یافت.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام رضا (ع) افزود: یکی از افتخارات ما ایرانیان، وجود بارگاه مقدس امام رضا (ع) در ایران است که موجب خیرات و برکات فراوانی است و این امام همام نیز در طول دوران عمر پربرکت خود برای گسترش اسلام ناب محمدی تلاش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف اتوبوس های ارسالی به قزوین

تعیین تکلیف اتوبوس های ارسالی به قزوین