مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 22:422022-09-24اقتصادي

تراز تجاری مناطق آزاد کشور بعد از 30 سال مثبت شد


مبارزه با فساد در حوزه مختلف آغاز شده و در یک سال اخیر 123 هزار میلیارد تومان املاک که به طریق شبهه ناک به سرمایه گذارنماها واگذار شده بود با دستور و پیگیری قضایی و دستگاه های نظارتی به بیت المال برگشته است.

- دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: تراز تجاری مناطق آزاد کشور برای نخستین بار بعد از گذشت 30 سال مثبت شده و این جای خوشحالی دارد که میزان تولید و صادرات افزایش یافته و میزان سرمایه گذاری 40 هزار میلیارد تومانی در این مناطق رشد 58 درصدی داشته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سعید محمد روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست منطقه آزادچابهار اظهارداشت: 15 منطقه آزاد در کشور وجود دارد که مدیران برنامه های مختلفی را برای پیشبرد اهداف اجرا می کنند و در یک سال اخیر 25 هزار شغل با افتتاح طرح های مناطق آزاد ایجاد شده است.

  وی ادامه داد: مبارزه با فساد در حوزه مختلف آغاز شده و در یک سال اخیر 123 هزار میلیارد تومان املاک که به طریق شبهه ناک به سرمایه گذارنماها واگذار شده بود با دستور و پیگیری قضایی و دستگاه های نظارتی به بیت المال برگشته است.

  مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور بر معافیت های مالیاتی و گمرکی در مناطق آزاد تاکید و افزود: اخذ مجوز برای بورس بین الملل و اقدامات برای بورس و بانک هستیم و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراز تجاری مناطق آزاد کشور بعد از 30 سال مثبت شد

تراز تجاری مناطق آزاد کشور بعد از 30 سال مثبت شد