مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 22:122022-09-24سياسي

سرپرست جدید منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار معرفی شد


با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سرپرست جدید منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، در مراسمی با حضور سعید محمد  دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امیر مقدم  به عنوان سرپرست جدید منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار معرفی شد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این مراسم گفت: در اواخر سال گذشته شوک مدیریتی در منطقه آزاد چابهار وارد و برای مدیر قبلی مشکلاتی ایجاد که بازداشت شد .

سعید محمد گفت: بعد از آن 9 نفر برای پست مدیرعامل معرفی و توسط نهادهای مختلف می بایست تایید صلاحیت تا منجر به صدور حکم شود که این به دلیل سلایق مختلف و برخی موارد پیش رو و بیشتر با هدف بومی گرایی نتوانستیم مدیرعامل منطقه آزاد چابهار را انتخاب کنیم.

محمد ادامه داد: خیلی ها فکر می کردند دبیرخانه مناطق آزاد روند انتخاب مدیرعامل منطقه آزاد را طولانی کرده که در اینجا باید عنوان کنم دبیرخانه نقش زیادی ندارد و پیش از آن باید دستگاه های مختلف نظر و تاییدیه بدهند.

  گفتنی است: امیر مقدم با بیش از 25 سال سابقه فعالیت عمرانی، عضو هیات مدیره و معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار، عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تکاپوی آب و برق کشور، رییس هیات مدیره شرکت مهندسین مشاور مترا و مدیرکل قرارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار معرفی شد

سرپرست جدید منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار معرفی شد