مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 21:072022-09-24سياسي

دود تضعیف پلیس در وهله اول به چشم مردم می رود


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تفکیک حوادث اخیر به سه لایه اعتراضی، امنیتی و حملات زیرساختی، اظهار داشت: متاسفانه شاهد هستیم که به نام مردم به زیرساخت های خدمات رسان به مردم حمله می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در گفت وگویی با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: بخشی از بدنه اجتماعی کشور نسبت به نوع عملکرد و نحوه مواجهه نیروی انتظامی در موضوع مقابله با بدحجابی نظرات و دیدگاه هایی دارند که قطعا در یک فضای آرام و به دور از هیاهو می توان در خصوص آن اعلام نظر کرد.

وی با اشاره به اینکه موضوع پاسداشت هویت دینی و مقابله با مفاسد اخلاقی به ویژه در بعد اجتماعی راهبرد و سیاست اصلی نظام است، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی قصور و کوتاهی ها در بخش های فرهنگی و اجتماعی که بعضا عامدانه هم بوده سبب شده است نیروی انتظامی سهم حداکثری در موضوع مقابله با بدحجابی داشته باشد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه حوادث اخیر را می توان در سه بعد اعتراض اجتماعی، غائله امنیتی و حملات علیه زیرساخت ها تفکیک کرد، گفت: چه طور می توان باور کرد کسی که چادر از سر یک زن مسلمان ایرانی می کشد، جزو مدافعین و طرفداران حقوق زنان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دود تضعیف پلیس در وهله اول به چشم مردم می رود

دود تضعیف پلیس در وهله اول به چشم مردم می رود