مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 19:022022-09-24سياسي

نماینده مجلس: مرگ مهسا امینی بهانه است/ وظیفه هر مسلمانی است که به میدان بیاید


نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت کشور تأکید کرد و افزود: دستگاه قضا باید با لیدرهای اغتشاشات و کسانی که بیانیه می دهند برخورد جدی داشته باشد و دادگاه ویژه روحانیت باید در این زمینه ورود کند.

- نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت کشور تأکید کرد و افزود: دستگاه قضا باید با لیدرهای اغتشاشات و کسانی که بیانیه می دهند برخورد جدی داشته باشد و دادگاه ویژه روحانیت باید در این زمینه ورود کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با تسلط بر رسانه و محیط سایبری و با القائات باطل، ساده لوحان را تحت تأثیر قرار داد و اگرچه بخشی از مردم بعد از خوابیدن فتنه ها و روشن شدن صحنه درگیری مجددا به صف مردم برمی گردند و بار دیگر با اظهار ندامت مشت محکمی بر دهان دشمن می کوبند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ ذوالنوری در تجمع علما و طلاب حوزه علمیه قم پیرامون هتک حرمت به مقدسات و ارزش های اسلامی که در مدرسه فیضیه برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: اولین بار نیست که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی توطئه ای را رقم می زنند و این تقابل از ابتدای خلقت و بروز و ظهور اسلام عزیز تا به امروز بوده و هست و خواهد بود، اما به تناسب شرایط و وضعیت راهبردها، روش ها و تاکتیک ها و شیوه ها تغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: مرگ مهسا امینی بهانه است/ وظیفه هر مسلمانی است که به میدان بیاید

نماینده مجلس: مرگ مهسا امینی بهانه است/ وظیفه هر مسلمانی است که به میدان بیاید