مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 14:522022-09-24سياسي

اجتماع عظیم عزاداران نبوی روز یکشنبه در میدان مرکزی گنبدکاووس برگزار می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: اجتماع عظیم عزاداران نبوی با حضور برادران و خواهران اهل شیعه و سنی گنبدکاووس روز یکشنبه در میدان مرکزی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام احمدرضا کریمی ظهر امروز در جلسه شئون فرهنگی با موضوع برگزاری مراسمات روزهای اخر ماه صفر در دفتر امام جمعه اظهار کرد: فردا یکشنبه مصادف با 28 صفر برنامه متمرکز اجتماع عظیم عزاداران نبوی با حضور مردم خوب شیعه و سنی شهرستان گنبدکاووس ساعت 3/5 تا 5/5 عصر در میدان مرکزی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دو موکب مجزا مربوط به خواهران و برادران در کنار این اجتماع عظیم حوالی میدان مرکزی برپا شده تا از عزاداران نبوی پذیرایی کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: همچنین در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) هیات های عزاداری استان گلستان در یک تجمع عظیم در صحن قدس حرم مطهر امام رضا(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء گرد هم امده و عزاداری خواهند کرد.

تعداد پنج کاروان شیعه و سنی از شهرستان گنبدکاووس در این تجمع عظیم حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: در سه روز اخر ماه صفر که مصادف با شهادت امام رضا(ع)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) بوده برنامه های مختلف عزاداری و توزیع نذورات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع عظیم عزاداران نبوی روز یکشنبه در میدان مرکزی گنبدکاووس برگزار می شود

اجتماع عظیم عزاداران نبوی روز یکشنبه در میدان مرکزی گنبدکاووس برگزار می شود