مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 12:022022-09-23دانش

افزایش 15 تا 30 درصدی شهریه در رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن امینی، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی درباره میزان افزایش شهریه در رشته های علوم پزشکی گفت: - مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد گفت: در اکثر رشته محل های علوم پزشکی و پیراپزشکی میزان افزایش شهریه از 15 تا 30 درصد و در برخی مقاطع کمی بیشتر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن امینی، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی درباره میزان افزایش شهریه در رشته های علوم پزشکی گفت: برای علوم پزشکی ها هم مانند سایر رشته های غیرپزشکی یک کف و سقف داریم که برای دانشجویان با پذیرش عادی بسته به دسته بندی واحد ارائه دهنده خدمات و رشته و مقطع تحصیلی، افزایش ها متفاوت خواهد بود.

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در مقاطع مختلف دسته بندی در اکثر رشته محل های علوم پزشکی و پیراپزشکی میزان افزایش شهریه از 15 تا 30 درصد و در برخی مقاطع کمی بیشتر خواهد بود.

امینی خاطرنشان کرد: در مبحث خودگردان ها با توجه به در نظر گرفتن بخش دولتی برای سال جدید، در مجموع شهریه سالانه تعیین شده دانشگاه در بخش خود گردان ها به مراتب پایین تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 تا 30 درصدی شهریه در رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد

افزایش 15 تا 30 درصدی شهریه در رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد