مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 23:172022-08-19سياسي

تبیین و روشنگری اخبار یکی از وظایف و اصول حرفه ای اصحاب رسانه است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: یکی از وظایف و اصول حرفه ای اصحاب رسانه و خبرنگاران تبیین و روشنگری اخبار برای مردم جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در مراسم تجلیل خبرنگاران گلستان که در دانشگاه گنبدکاووس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اصول حرفه ای و وظیفه اصحاب رسانه در عرصه خبر و اطلاع رسانی تبیین خبر و روشنگری انها است.

وی تصریح کرد: تبیین و روشنگری خبر می بایست بصورت صحیح و روایت درست وقایع باشد و در این روایت هیچ گونه دخل و تصرفی از سوی خبرنگار انجام نشود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: جستجو لازمه کار خبری برای صحت و درستی خبر بوده و نباید این جستجو منجر به تجسس شود زیرا تجسس در روایات قرانی نیز ممنوع و ناخرسند است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در شهرهای مختلف و جلوگیری از هرگونه تمرکز در مرکز استان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره خبرنگاری، برگزاری مراسم تجلیل متمرکز در گنبدکاووس و انتخاب مسئول خانه مطبوعات شرق گلستان در گنبدکاووس از سلسله برنامه های تمرکززدایی این اداره کل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین و روشنگری اخبار یکی از وظایف و اصول حرفه ای اصحاب رسانه است

تبیین و روشنگری اخبار یکی از وظایف و اصول حرفه ای اصحاب رسانه است