مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 22:122022-08-19سياسي

ارائه خدمات پزشکی رایگان به هزار نفر توسط قرارگاه امام رضا(ع) در گلوگاه


جهادگران 2 روز در روستاهای گلوگاه به ارائه خدمت می پردازند که در پایان روز اول حدود هزار نفر از نیازمندان شهرستان گلوگاه از خدمات پزشکی، دندان پزشکی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان گلوگاه، مهدی داودی با حضور در محل اسکان گروه جهادی قرارگاه امام رضا(ع) این شهرستان اظهار کرد: شرکت در اردوهای جهادی و کمک به مردم توفیقی است که نصیب هر کس نمی شود و شما جهادگران در واقع با این کار با خدا معامله کردید.

وی افزود: این اردوها یک نوع خودسازی است و جهادگران همه امور زندگی  شخصی خود را رها کرده و در کنار کمک به همنوعان خود به خودسازی روحی می پردازند.

فرماندار گلوگاه گفت: مردم و مسؤولان شهرستان گلوگاه هیچگاه حضور و خدمات جهادی شما جهادگران در این شهرستان را فراموش نخواهند کرد و ما قدردان زحمات شما هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، جهادگران 2 روز در روستاهای گلوگاه به ارائه خدمت می پردازند که در پایان روز اول حدود هزار نفر از نیازمندان شهرستان گلوگاه از خدمات پزشکی، دندان پزشکی، ویزیت متخصصان در رشته های مختلف به صورت رایگان بهرمند شدند.

همچنین امروز جمعه، مهدی داودی فرماندار شهرستان گلوگاه با همراهی گروه جهادی قرارگاه امام رضا (ع) و مسؤولان اجرایی شهرستان در نماز جمعه حضور یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات پزشکی رایگان به هزار نفر توسط قرارگاه امام رضا(ع) در گلوگاه

ارائه خدمات پزشکی رایگان به هزار نفر توسط قرارگاه امام رضا(ع) در گلوگاه