مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 18:222022-08-19سياسي

وزیر نیرو به همدان می آید/ حل نقاط ضعف برای تسریع در آبرسانی


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه طرح تأمین آب در همدان اعتبار لازم را دارد گفت: فردا وزیر نیرو برای بازدید و بررسی طرح آبرسانی به استان سفر خواهد کرد تا نقاط ضعف بررسی و تدابیر لازم برای تسریع در آبرسانی اندیشیده شود.

- حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در با توجه به قول های رییس جمهور در سفر به استان مبنی بر آبرسانی، تلاش های موثری انجام می دهند و در این راستا تمام توان وزارت نیرو برای رساندن آب به همدان به کار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امروز تلفنی مفصل در ارتباط با مشکل آب با وزیر نیرو صحبت کردیم افزود: وزیر نیرو فردا همراه با یک هیأت کارشناسی و اجرایی به همدان سفر خواهد کرد تا ضمن بررسی مسیر آبرسانی به همدان با بالگرد، نقاط ضعف را برطرف و تدابیر جدید برای تسریع در اجرای پروژه اندیشیده شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمام توان لازم استانی، ملی و قرارگاه خاتم الانبیاء به کار گرفته شود تا در کمترین زمان ممکن آب به همدان برسد.

حاجی بابایی با بیان اینکه وضعیت موجود و قطعی آب برای همدان قابل قبول نیست ادامه داد: همه مسئولان اجرایی از استاندار تا سایر مدیران کار را پیگیری می کنند تا هرچه زودتر آب به همدان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو به همدان می آید/ حل نقاط ضعف برای تسریع در آبرسانی

وزیر نیرو به همدان می آید/ حل نقاط ضعف برای تسریع در آبرسانی