مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 23:572022-08-18پزشكي

بستری 86 بیمار بدحال کرونایی در مازندران


طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد 84 بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به 295 نفر رسید که از این تعداد 86 بیمار بدحال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  مازندران، ادامه روزهای پر تب و تاب کرونایی با سبقت موارد بدحال از مبتلایان جدید سپری می شود.

  *افراد مسن و بیماران زمینه ای واکسن نزده همچنان در تیر رس سویه جدید اُمیکرون عباس علی پور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مرگ و میر و بستری در افراد مسن و همچنین بیماران زمینه ای که در 6 ماهه گذشته واکسن نزدند، در موج هفتم را تزریق کنند.

رییس مرکز بهداشت استان مازندران افزود: بیش از 50 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مازندران راه اندازی شده که اکنون فعال هستند و در همه شهر ها یک مرکز تجمیعی در کنار مرکز جامع واکسیناسیون هم وجود دارد.

طی 24 ساعت گذشته تعداد 76 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

طی همین مدت تعداد 84 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم اکنون 248 نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 76 نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 86 بیمار بدحال کرونایی در مازندران

بستری 86 بیمار بدحال کرونایی در مازندران