مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 16:472022-08-18اجتماعي

متخلفان محیط زیست منتظر برخورد قاطعانه و بدون تعارف باشند


محیط زیست اصلی ترین و مهمترین سرمایه مازندران است و مسؤولان محیط زیست شهرستان آمل موظف اند با متخلفان محیط زیست بدون هیچ تعارف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید عباس حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: محیط زیست اصلی ترین و مهمترین سرمایه مازندران است و در زمینه حفظ، حراست و نگهداری محیط زیست با کسی شوخی نداریم.

وی با اعلام اینکه اگر به محیط زیست به عنوان بزرگترین سرمایه شمال کشور خدشه وارد شود غیرقابل جبران است پس لازم است همه در راه حفظ محیط زیست تمام توان خود را به کار بگیریم، افزود: مسؤولان محیط زیست شهرستان آمل موظف هستند با متخلفان بدون هیچ تعارف، قاطعانه برخورد کنند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به برخورد جدی با متخلفان زیست محیطی، تصریح کرد: نباید از فعالیتی که به محیط زیست آسیب بزند چشم پوشی شود و اگر فعالیتی به محیط زیست پایدار و توسعه پایدارمان آسیب می زند با آن قاطعان برخورد می شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار، رسانه و حضور پررنگ خبرنگاران را یکی از محورهای مهم حکمرانی دانست و یادآور شد: توسعه فعالیت حرفه ای رسانه در دستور کار قرار دارد.

حسینی با تشریح سه ضلع دولت، مردم و رسانه به زیرساخت توسعه اشاره کرد و گفت: امروزه رسانه ها یکی از زیرساخت های توسعه هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان محیط زیست منتظر برخورد قاطعانه و بدون تعارف باشند

متخلفان محیط زیست منتظر برخورد قاطعانه و بدون تعارف باشند