مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-18سياسي

ماجرای دیدار خصوصی موسیقیدان ها با امام خمینی / فتوای رهبر انقلاب درباره موسیقی


نامه ای از امام درباره اعلام موضع ایران درباره قطع رابطه با آمریکا در دستشان بود که قرار بود منتشر شود.

سید احمد آقا می گویند که آیا این پیام می تواند موسیقیایی بشود؟ آقای راغب می گوید که گفتم که چرا نشود؟ - نامه ای از امام درباره اعلام موضع ایران درباره قطع رابطه با آمریکا در دستشان بود که قرار بود منتشر شود.

سید احمد آقا می گویند که آیا این پیام می تواند موسیقیایی بشود؟ آقای راغب می گوید که گفتم که چرا نشود؟ سعیده شبرنگ، محقق و پژوهشگر تاریخ شفاهی در نشست نقد و بررسی کتاب بانگ آزادی گفت: یکی از نقاط اوج این کتاب، خاطره ساختن سرود شهید مطهر و دیدار خصوصی موسیقیدان ها با امام خمینی (ره) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، کتاب بانگ آزادی شامل خاطرات شفاهی احمدعلی راغب که تألیف آن بر عهده مهدی چیت ساز، مرتضی قاضی و محسن صفایی فرد بوده و توسط انتشارات راه یار منتشر شده، با حضور نرجس توکلی لشکجانی، طاهره مشایخ، سحر خوش گفتار و سعیده شبرنگ مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

نرجس توکلی در ابتدای این نشست، در سخنانی با اشاره به جاودانه بودن آثار مرحوم احمدعلی راغب گفت: با وجود گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب، یاد و خاطره این کارها، نه تنها برای نسلی که آنها را تجربه کردند باقی مانده است بلکه برای نسل های بعدی هم یک فضای خاطره انگیز ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دیدار خصوصی موسیقیدان ها با امام خمینی / فتوای رهبر انقلاب درباره موسیقی

ماجرای دیدار خصوصی موسیقیدان ها با امام خمینی / فتوای رهبر انقلاب درباره موسیقی