مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 13:272022-08-18سياسي

خانه مسافرها سروسامان می گیرند/ صدور 30 مجوز خانه مسافر در همدان


معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: یک شرکت مسوول ساماندهی خانه مسافرها شده و از این پس با خانه مسافرهایی که از این شرکت مجوز فعالیت بگیرند، - علی خاکسار، معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس از همدان در خصوص ساماندهی خانه مسافرها و اولتیماتومی که استاندار برای جمع آوری خانه مسافرهای غیرمجاز داده بودند اظهار کرد: این کار یک فرایند است و دست ما نیست که طی چند روز انجام می شود بلکه باید روند کار طبق اصول پیش برود.

 وی ادامه داد: آقای استاندار دستور دادند و ما نیز کار را آغاز کردیم، فراخوان برای انتخاب مجری ساماندهی داده شد و چند شرکت نیز برای این کار مراجعه کردند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان بیان کرد: از بین شرکت ها یک شرکت انتخاب شد و استعلام آن شرکت انجام و پروانه های آن در حال صادر شدن است و همزمان بنرهایی از سوی شرکت و همکاری شهرداری در نقاط مختلف شهر نصب شده تا کسانی که درخواست مجوز اقامت مسافر دارند، اقدام به مجوز کنند.

وی یادآور شد: پنج کیوسک برای نصب در مبادی ورودی شهر همدان آماده شده که پس از جانمایی از سوی شهرداری مستقر شده تا مسافرها در حین ورود از این کیوسک ها اقدام به رزرو خانه مسافر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه مسافرها سروسامان می گیرند/ صدور 30 مجوز خانه مسافر در همدان

خانه مسافرها سروسامان می گیرند/ صدور 30 مجوز خانه مسافر در همدان