مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 12:522022-08-18اجتماعي

ارائه مجموعه خدمات زیارت اربعین حسینی به بازنشستگان کشوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، زائرین بازنشسته و علاقه مند می توانند در صورت تمایل از امروز تا روز چهارشنبه 2 شهریورماه 1401 برای ثبت درخواست امکان استفاده از مجموعه خدمات ایام اربعین صندوق بازنشستگی کشوری .

- صندوق بازنشستگی کشوری مجموعه ای از خدمات زیارتی شامل برپایی موکب، اسکان بازنشستگان مشترک این صندوق و خانواده آنان و برنامه های فرهنگی را ارائه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، زائرین بازنشسته و علاقه مند می توانند در صورت تمایل از امروز تا روز چهارشنبه 2 شهریورماه 1401 برای ثبت درخواست امکان استفاده از مجموعه خدمات ایام اربعین صندوق بازنشستگی کشوری از طریق سامانه مربوطه در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.

ir اقدام کنند.

همچنین این صندوق جهت تسهیل عزیمت زائرین به کربلای معلی و حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اقدام به مشارکت در برپایی موکب هایی در شهر های کربلا، نجف و مسیر نجف به کربلا در کشور عراق کرده است تا همراه با زائرین حسینی به ویژه بازنشستگان عزیز در این مراسم معنوی و باشکوه مشارکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مجموعه خدمات زیارت اربعین حسینی به بازنشستگان کشوری

ارائه مجموعه خدمات زیارت اربعین حسینی به بازنشستگان کشوری