مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 11:022022-08-18سياسي

بیانیه کارکنان سازمان محیط زیست در راستای کشته شدن محیط ­بان «نجفی»


جمعی از کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست کشور به مناسبت کشته شدن محیط ­بان مظلوم و بی ­دفاع برومند نجفی بیانیه صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه محیط زیست خبرگزاری فارس، جمعی از کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست کشور به مناسبت کشته شدن محیط ­بان مظلوم و بی ­دفاع  برومند نجفی بیانیه صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: به نام خدا انالله و انا الیه راجعون؛ عرض تسلیت به مناسب عروج شهادت گونه همکار ارجمندمان محیط­بان برومند نجفی در عرصه حفاظت از محیط زیستِ کشورِ عزیزمان ایران ­ پس از مدت­ها تلاش و کوشش مسئولین و بستگان محیط­­­­­­­­­بان برومند نجفی، هزار امید زنده شده بود تا سایه اعدام از سر همکار گرامی­مان کم شود، در کمال ناباوری، در حالی که با دستان بسته توانی برای دفاع از خود نداشت مظلومانه از بین مان پر کشید و داغ رفتن شهادت گونه­اش را بر دل ما و عزیزانش نشاند.

عدم دریافت حمایت­ های قانونی در شرایط سخت و طاقت فرسای کاری، فقدان آموزش های اصولی و کامل و همچنین نبود حمایت­ های روحی و روانی ضروری برای محیط­بانان این مرز و بوم، هر روز سینه یکی از حافظان و عاشقان طبیعت را می­شکافد و غمی بر آلام همه دوستداران طبیعت اضافه می­ کند، این عوامل و بسیاری عوامل دیگر که شاید جایگاه طرح آن­ها در چنین بیانه ­ای نباشد باعث از دست دادن جان­


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه کارکنان سازمان محیط زیست در راستای کشته شدن محیط ­بان «نجفی»

بیانیه کارکنان سازمان محیط زیست در راستای کشته شدن محیط ­بان «نجفی»