مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 10:522022-08-18سياسي

هر ماه حداقل پنج سریال در تلویزیون عقد قرارداد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن برمهانی معاون سیما امروز چهارشنبه 26 مرداد در بازدید از پشت صحنه شهباز سریال در حال تولید شبکه پنج گفت: - معاون سیما در بازدید از پشت صحنه سریال شهباز گفت: از سه ماه آتی، هر ماه حداقل 5 سریال در تلویزیون عقد قرارداد و وارد چرخه تولید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن برمهانی معاون سیما امروز چهارشنبه 26 مرداد در بازدید از پشت صحنه شهباز سریال در حال تولید شبکه پنج گفت: با حمایت و همراهی گروه سازنده، ان شالله شاهد تولید یک مجموعه جذاب با سوژه امنیتی- پلیسی و ماجراجویانه خواهیم بود که در سطح کلان به موضوع امنیت سایبری و تهدیدات دشمنان و تقابل و خنثی سازی آن می پردازد.

معاون سیما با بیان این که بازیگران و عوامل شهباز در یک سریال با رویکرد ملی نقش آفرینی دارند، ادامه داد: سوژه این سریال از چنان قابلیتی برخوردار است که قابلیت ساخت فصل دوم را دارد.

وی ادامه داد: زمانی در یک اثر با این گونه (ژانر) می توانیم مخاطب را پای تلویزیون بنشانیم که در کنار بازنمایی اقتدار و توانمندی شخصیت های مثبت و قهرمان، یک شخصیت ضدقهرمان پرچالش داشته باشیم و امیدواریم این سریال با داشتن این ویژگی، بتواند مخاطب را با خود همراه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر ماه حداقل پنج سریال در تلویزیون عقد قرارداد می شود

هر ماه حداقل پنج سریال در تلویزیون عقد قرارداد می شود