مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 10:472022-08-18سياسي

تخریب 6 هزار مترمربع سازه غیرمجاز در بستر رودخانه سفید اقلید


تخریب 6 هزار مترمربع ساخت و ساز خلاف، در بستر رودخانه سفید از جمله اقداماتی است که در زمینه مقابله با متصرفان اراضی ملی و پهنه های طبیعی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اقلید، امیرحسین انصاری فر با بیان این خبر افزود: دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان کوتاه نخواهد آمد و بدون شک برخورد سخت و بدون اغماض در انتظار آنها خواهد بود.

وی ادامه داد: با دریافت گزارش از ادارات منابع طبیعی، منابع امور آب، امور اراضی و مردم درخصوص دست اندازی به اراضی ملی، دستگاه قضایی شهرستان با پیگیری موضوع و در دستور کار قرار دادن در آزاد سازی زمین های تصرف شده اقدام کرد و در آینده نیز در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

دادستان اقلید درباره آزادسازی حریم رودخانه سفید در بخش سده این شهرستان گفت: ساخت و سازهایی در بستر این رودخانه انجام شده بود که سبب انحراف جریان آب از مسیر اصلی آن شده بود که ابتدا با صدور اخطار نسبت به رعایت حریم رودخانه و در نهایت با تخریب سازه های غیرمجاز به مساحت افزون بر 6 هزار مترمربع همراه شد.

 انصاری فر با بیان اینکه برخورد با دست اندازان به بیت المال از تاکیدات رییس کل دادگستری فارس و همچنین دادستانی مرکز استان است، افزود: صیانت از بیت المال و حقوق عامه جزو خط قرمز های دستگاه قضایی است  که در دستور کار ما قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 6 هزار مترمربع سازه غیرمجاز در بستر رودخانه سفید اقلید

تخریب 6 هزار مترمربع سازه غیرمجاز در بستر رودخانه سفید اقلید