مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-18سياسي

کارا نبودن قوانین در حوزه شهری/ عزم وزارت کشور برای رفع مشکلات حمل و نقل عمومی


معاون شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور با اشاره به عزم جدی وزارت کشور در جهت رفع مشکلات حمل و نقل عمومی گفت: کارا نبودن قوانین در حوزه شهری از مشکلات پیش رو است که باید برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زینیوند معاون شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور در حاشیه مراسم سی و نهمین مجمع اتحادیه تاکسیرانی های شهر تهران و دومین مجمع اتحادیه سازمان های حمل و نقل و مدیریت بار شهرداری های کشور، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری ها باید توجه ویژه به موضوع حمل و نقل عمومی داشته باشند و از همه تکالیف خود برای خدمت رسانی بیشتر به مردم و تعامل سازنده با اتحادیه های مربوطه بهره مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه هرچه قدر دخالت دولت در تصدی گری کمتر باشد برنامه ها در حوزه هایی مانند حمل و نقل بهتر خواهد شد، گفت: رفع دغدغه اتحادیه تاکسی ها و رانندگان به لحاظ معیشتی، بیمه و ثبات شغلی حائز اهمیت است و مشکل تاکسی های فرسوده باید هر چه بهتر و بیشتر برطرف شود.

معاون شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور بیان داشت: وزیر کشور به جد در رفع مشکلات حمل و نقل و تاکسی ها پای کار آمده و برای تامین منابع مالی در تلاشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارا نبودن قوانین در حوزه شهری/ عزم وزارت کشور برای رفع مشکلات حمل و نقل عمومی

کارا نبودن قوانین در حوزه شهری/ عزم وزارت کشور برای رفع مشکلات حمل و نقل عمومی