مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 08:072022-08-18اجتماعي

تکذیب شایعه نصف شدن خلافی خودروها


سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا به برخی خبرسازی ها پیرامون بخشودگی یا تخفیف در جرائم رانندگی واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اخیرا پیامی با موضوع نصف شدن خلافی خودروها و جریمه تخلفات رانندگی در فضای مجازی منتشرشده است، پیامی که البته انواع مشابه آن پیشتر نیز در فضای مجازی و به بهانه های مختلف منتشر و از سوی مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی تکذیب شده بود.

این بار نیز پیامی با این محتوا که به مناسبت هفته ناجا جریمه های رانندگی به مدت یک هفته نصف شده و متقاضیان باید طی این مدت به شوراهای حل اختلاف مراجعه کنند.

در فضای مجازی منتشر شده است.

در همین راستا نیز سرهنگ سیروس حسن زاده، سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت وگو با ایسنا به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: انتشار چنین خبری کذب بوده و لازم است که هموطنان به اخبار کذب و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می شود توجه نکنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ تصمیمی در مورد نصف شدن جرائم رانندگی یا هرگونه بخشودگی این جرائم گرفته نشده است، اظهارکرد: اطلاع رسانی در مورد طرح ها وتصمیم های پلیس راهور در پایگاه خبری راهور 120 و خبرگزاری های معتبر منتشر می شود و لازم است شهروندان نیز اخبار این چنینی را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب شایعه نصف شدن خلافی خودروها

تکذیب شایعه نصف شدن خلافی خودروها