مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 01:472022-08-17سياسي

دستور استاندار سمنان برای معرفی شهدای شاخص استان


صداوسیمای استان سمنان مکلف است تا نسبت به تولید آثار و محصولات رسانه ای برای معرفی شهدای شاخص استان اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان چهارشنبه شب در دیدار با اعضای ستاد دائمی بزرگداشت سردار شهید حاج محمود اخلاقی اظهار کرد: سردار شهید حاج محمود اخلاقی متعلق به تمام کشور و شهید شاخص استان سمنان و مایه مباهات همه ماست.

وی بیان کرد: یکی از شاخص های مدیریتی که نشان از موفقیت این شهید بزرگوار دارد، تربیت فرزندانی سالم، صالح و پرتلاش است که ثابت می کند علی رغم آنکه این شهید بزرگوار در طی هشت سال دفاع مقدس از خانه و خانواده دور بوده، اما هیچ گاه از این مهم چشم پوشی نکرده است.

استاندار سمنان اضافه کرد: اقدامات بسیار خوب، ارزشمند و پرباری به منظور معرفی شهدای گرانقدر استان سمنان به انجام رسیده است که آثار و برکات این اقدام مبارک در آینده مشخص خواهد شد.

هاشمی گفت: یکی از اقدامات خوب مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت، جامعه و خانواده محور ساختن این فعالیت هاست که بسیار خوشحالیم، این ستاد فعالیت خود را با محوریت خانواده این سردار شهید آغاز کرده است.

وی گفت: صداوسیمای استان سمنان مکلف است تا نسبت به تولید آثار و محصولات رسانه ای به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای شاخص استان اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور استاندار سمنان برای معرفی شهدای شاخص استان

دستور استاندار سمنان برای معرفی شهدای شاخص استان