مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 23:322022-08-17سياسي

درخواست 13 انجمن دانشجویی برای محاکمه معصومه ابتکار و شهیندخت مولاوردی


13 انجمن اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت طی نامه ای به دادستان کل کشور درخواست کردند معاونین زنان و امور خانواده رییس جمهور در دولت های اصلاحات و تدبیر و امید را به واسطه عملکردشان پای میز محاکمه بکشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، 13 انجمن اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت طی نامه ای به دادستان کل کشور درخواست کردند معاونین زنان و امور خانواده رییس جمهور در دولت های اصلاحات و تدبیر و امید را به واسطه عملکردشان پای میز محاکمه بکشاند.

متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای محمد جعفر منتظری دادستان محترم کل کشور سلام علیکم همانطور که مستحضر هستید؛ پس از اظهارات خانم فاطمه شجاعی در برنامه تلویزیونی جهان آرا، مبنی بر برگزاری نشست بهداشت جنسی در دولت پیشین، و در پس این عناوین، پیشبرد اهدافی خلاف اخلاق و فرهنگ ایران اسلامی و در راستای خواسته فرهنگ متهاجم غربی، خانم ها زهرا شجاعی، معصومه ابتکار و شهیندخت مولاوردی از وی شکایت کردند.

نظر به جوابیه کیفرخواست و قرار منع تعقیب خانم فاطمه شجاعی، به دلیل عدم احراز کذب بودن ادله فوق از جانب آن مقام قضایی؛ و نظر به اصل 10 و 21 قانون اساسی، که حفظ بنیان خانواده و رعایت کرامت و حقوق زنان را از وظایف دولت ها و نهاد ها در جمهوری اسلامی می داند؛ و از آنجا که شاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 13 انجمن دانشجویی برای محاکمه معصومه ابتکار و شهیندخت مولاوردی

درخواست 13 انجمن دانشجویی برای محاکمه معصومه ابتکار و شهیندخت مولاوردی