مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 23:122022-08-17اجتماعي

شرجی در راه است


اداره کل مدیریت بحران خوزستان نسبت به افزایش رطوبت و شرجی و بالا بودن شاخص های ناپایداری در استان هشدار سطح نارنجی (اخطاریه) صادر کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،اداره کل مدیریت بحران خوزستان نسبت به افزایش رطوبت و شرجی و بالا بودن شاخص های ناپایداری در استان هشدار سطح نارنجی (اخطاریه) صادر کرد .

بر اساس این اخطاریه و با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای هواشناسی دو سامانه طی روزهای آینده استان را تحت تأثیرخودقرار خواهد داد که در سامانه اول جنوبی شدن جریانات جوی و افزایش رطوبت و شرجی درر مناطق جنوبی، مرکزی و غربی مورد انتظار است که از روز پنجشنبه 27 مرداد آغاز و تا روز دوشنبه 31 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

گرمازدگی و افزایش مصرف حامل های انرژی از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه به شمار می رود لذا صرفه جویی در مصرف آب و برق به ویژه در ساعات اوج مصرف ، اجتناب از ترددهای غیر ضروری جهت جلوگیری از گرمازدگی به شهروندان توصیه شده است .

سامانه دوم نیز بالا بودن شاخص های ناپایداری است که مناطق شمال شرقی، شرقی و جنوب شرقی به ویژه ارتفاعات را متاثر از خود خواهد کرد واز روز جمعه 28 مرداد زمان شروع این سامانه و سه شنبه یکم شهریور ماه نیز زمان پایان آن اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرجی در راه است

شرجی در راه است