مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 22:072022-08-17سياسي

کلیات طرح واردات خودرو مورد تأیید مجلس است/ مشهد قطب قطعه سازی خودرو


دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب آیین نامه واردات خودرو در هیئت دولت گفت: کلیات طرح واردات خودرو مورد تأیید مجلس است اما باید دید در عمل چه طور پیاده سازی می شود.

-  روح الله ایزدخواه در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و صنایع وابسته در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: نمایشگاه های تخصصی نیاز کشور هستند و باید بیش ازپیش موردتوجه قرار گیرند.

وی بابیان اینکه در نمایشگاه باید انتقال تجربه شرکت های صنعتی صورت گیرد و زمینه ای برای همکاری بین واحدهای صنعتی ایجاد شود، بیان کرد: ایجاد زمینه برای تشکل یابی های صنعتی و انجمن های صنعتی یکی دیگر از شرایطی است که در فضای نمایشگاه ها باید موردتوجه قرار گیرد.

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشهد یکی از قطب های قطعه سازی خودرو است، ابراز کرد: وزارت صمت هم باید به پتانسیل نمایشگاه ها بیشتر توجه داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه مشهد به عنوان یک شهر بین المللی می تواند قطب صنعت نمایشگاهی در کشور باشد، تصریح کرد: مشهد  به واسطه ارتباط وسیعی که می تواند با سراسر کشورهای دنیا بگیرد می توان شاهد شکل گیری یک کمپین از صنایع مختلف در کشور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات طرح واردات خودرو مورد تأیید مجلس است/ مشهد قطب قطعه سازی خودرو

کلیات طرح واردات خودرو مورد تأیید مجلس است/ مشهد قطب قطعه سازی خودرو