مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 22:022022-08-17سياسي

کردستان تا پایان شهریور امسال از وجود معتادین متجاهر پاک می شود


کردستان تا پایان شهریور از وجود معتادین متجاهر پاک می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه چهارشنبه در  چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه ایجاد مرکز ترک اعتیاد ماده 16، اظهار کرد: اقدامات شهرداری سنندج در خصوص آماده سازی مرکز معتادان متجاهر قابل تقدیر است و امیدواریم با همراهی و همکاری سایر دستگاه ها و بخش ها هرچه زودتر شاهد راه اندازی این مرکز باشیم.

وی خاطرنشان کرد: البته معتقدیم موضوع معتادین متجاهر قبل از پایان شهریور و بازگشایی مدارس باید انجام شود و منتظر راه اندازی این مرکز نباشیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: معتادین متجاهر باید به این باور برسند که حضورشان در سطح شهر لکه ننگ و ناجوری است که باید از جامعه پاک شود.

وی گفت: معتادان متجاهر باید هرچه زودتر از سطح شهر پاک شوند حتی اگر برای این کار مجبور به زدن چادر و یا انحصار محوطه ای با سیم خاردار باشیم.

زارعی کوشا با تاکید براینکه باید از همه ظرفیت ها برای اجرای طرح و نگهداری معتادین متجاهر در مرکز ماده 16 استفاده شود، خاطرنشان کرد: بهزیستی متولی انجام این کار و شهرداران استان با الگوگیری از شهرداری سنندج پای کار بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان تا پایان شهریور امسال از وجود معتادین متجاهر پاک می شود

کردستان تا پایان شهریور امسال از وجود معتادین متجاهر پاک می شود