مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 21:522022-08-17سياسي

«متن توافق احتمالی» به تصویب مجلس خواهد رسید؟


اما آنچه در این میان رخ داد وحدت مواضع اعلامی از سوی اکثر نمایندگان و مسئولان در مورد موضوعات بیان شده در این جلسه غیرعلنی بود البته به جز یک مورد که تاحدی به محل سوال و حتی حاشیه سازی تبدیل گردید.

- تابناک : ماراتن مذاکرات رفع تحریمهای ظالمانه علیه ایران و احیای برجام در مرحله ای قرار گرفته که به اذعان مقامات مسئول در کشور ممکن است توافق احتمالی دور از دسترش نباشد.

مبنای این امر را می توان در سخنان مقامات ارشد اتحادیه اروپا و روسیه و همچنین مسئولان داخلی جستجو کرد زیرا بر اساس این سخنان آنچه باید از سوی ایران پاسخ داده و یا پیشنهاد می شده بیان گردیده و همچنین تصمیمات سیاسی ایران در نامه ارسالی برای اتحادیه اروپا بیان شده است.

بر اساس اخبار منتشر شده پیش از ارسال نامه به مسئول ارشد مذاکراتی اتحادیه اروپا ، جلسه مفصل و کارشناسی با حضور شخص رییس جمهور محترم به عنوان رییس شورای عالی امنیت ملی کشور و اعضای این شورا برگزار و تمامی نظرات کارشناسی اخذ شده از مراجع ذیصلاح مورد بحث و بررسی قرار گرفته و بر اساس همین نظرات تصمیم سیاسی و نهای ایران در مورد توافق احتمالی برای طرف اروپایی ارسال شده است.

پس از این جلسه هم بر اساس هماهنگی هایی که میان دولت و مجلس به عمل می آید بر این امر توافق می شود که مسئولان ارشد مرتبط با پرونده مذاکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«متن توافق احتمالی» به تصویب مجلس خواهد رسید؟

«متن توافق احتمالی» به تصویب مجلس خواهد رسید؟