مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 21:472022-08-17سياسي

رفع مشکلات مردم بصورت جهادی مورد توجه وزارت کار است


مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت حضور مسئولین دولت مردمی در بین مردم و پاسخگویی به مشکلات و مسائل آنان تاکید کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، در راستای برگزاری سلسله نشست های تبیین طرح روایت جهاد، رقابت خدمت نشست هم اندیشی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان و دبیر شورای هماهنگی این استان با مدیرکل امور استان ها و کارشناسان معین و امور استان های وزارت متبوع برگزار شد.

  در این نشست حبیب الله جلیلی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در خدمت رسانی انقلابی و جهادی به مردم اظهار داشت: بر اساس این رویکرد، عملکرد استان ها را بر اساس برنامه های تکلیفی و طرح های ابلاغ شده از سوی مقام عالی وزارت، بصورت دوره ای ارزیابی می کنیم.

  جلیلی بر ضرورت حضور مسئولین دولت مردمی در بین مردم و پاسخگویی به مشکلات و مسائل آنان تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات مردم به صورت جهادی مورد توجه ویژه وزارت کار است.

  در این نشست فرزاد پیشکاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نیز ضمن قدردانی از اقدام بجا و بی سابقه مدیرکل امور استان ها در برگزاری سلسله نشست های تخصصی با مدیران استان ها  و ارزیابی اقدامات و عملکردهای آنان، به ارائه دستاوردهای اداره کل کردستان در دولت مردمی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات مردم بصورت جهادی مورد توجه وزارت کار است

رفع مشکلات مردم بصورت جهادی مورد توجه وزارت کار است