مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 21:072022-08-17سياسي

تصویب شفاف سازی بدهی های نهاد های عمومی غیردولتی در برنامه هفتم توسعه


در جلسه عصر امروز چهارشنبه (26مردادماه) که به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مجریه، مقننه و قضاییه، دبیر و اعضای مجمع برگزار شد، - اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، شفاف سازی دارایی ها و بدهی های نهاد های عمومی غیردولتی و ارائه گزارش سالانه به دولت برای درج در ترازنامه مالی کشور در برنامه هفتم توسعه را تصویب کردند.

در جلسه عصر امروز چهارشنبه (26مردادماه) که به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مجریه، مقننه و قضاییه، دبیر و اعضای مجمع برگزار شد، به بحث و بررسی درباره سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه ادامه داد.

این جلسه به بحث و بررسی در خصوص بندهای مربوط به فعالیت های اقتصادی نهادهای عمومی غیردولتی در سیاست های کلی برنامه هفتم گذشت.

در این جلسه که رییس و معاون سازمان برنامه و بودجه، رییس کمیسیون برنامه و بودجه و مرکز پژوهش های مجلس و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حضور داشتند، پس از بحث و بررسی در موضوع حدود فعالیت های اقتصادی دولت و نهادهای عمومی غیردولتی با هدف تقویت بخش خصوصی و تعاونی، مصوب شد: در واگذاری شرکت های دولتی مشمول بند (ج) سیاست های کلی اصل44 اولویت با بخش خصوصی و تعاونی است و تنها در صورتی که متقاضی بخش خصوصی و تعاونی واجد شرایط وجود نداشته باشد، به نهادهای عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب شفاف سازی بدهی های نهاد های عمومی غیردولتی در برنامه هفتم توسعه

تصویب شفاف سازی بدهی های نهاد های عمومی غیردولتی در برنامه هفتم توسعه