مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 20:422022-08-17سياسي

خبرگزاری فارس سرآمد امیدآفرینی در جامعه است


سردبیر استان های خبرگزاری فارس گفت: خبرگزاری فارس با رویکرد امیدآفرینی در جامعه به دنبال خنثی سازی عملیات روانی دشمن برای القای نا امیدی به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شامگاه امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر خبرگزاری فارس مرکز استان اردبیل محمد رحمانی سردبیر استان های خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه  رسانه های دشمن به دنبال القای نا امیدی و خودتحقیری در بین مردم است اظهارکرد: خبرگزاری فارس در بخش خبر خوب با هدف امیدآفرینی در بین مردم به دنبال خنثی سازی عملیات روانی دشمن برای القای با روز عاشورا تلنگری بزرگ است و با نگاهی به شخصیت های عاشورا هرکدام از شخصیت ها واقعه ای بزرگ را به تصویر می کشد که می تواند دنیایی را تحت تاثیر قرار دهد.

وی ادامه داد: تقارن این ایام تذکری برای اصحاب رسانه است تا در امر تولید و اطلاع رسانی به دنبال احقاق حق بوده و در جانب حق قرار گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دوره ای که انحصار خبری غرب دنیایی را تحت تاثیر قرار داده وارد میدان شدن کاری بزرگ است و خبرگزاری فارس ما هم همچون فارِس و پهلوانی که وارد میدان شده و در شکستن خط انحصاری رسانه نقش والایی را ایفا می کند که مرهون تلاش های پیشکسوتان این عرصه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری فارس سرآمد امیدآفرینی در جامعه است

خبرگزاری فارس سرآمد امیدآفرینی در جامعه است